2011. március 16., szerda

sír a szív a szél

sír a szív a szél hiába várom,nem jön ő felém
száll a sóhajom hozzá küldöm bánatom
kérlek vígasztalj,kérlek vígasztalj egy kicsit még.
könnycsepp arcomon nem kérdi senki mért van bánatom,
elmúlt idő merre jár én nem tudom
kérlek vígasztalj kérlek vígasztalj s kérlek várj.
hidd el eldöntöttem már ,én kibirom amit a sors mér majd rááááám nekem úgy is mindegy már
nem félek ezerszer érhet csalódás csak egy szó marad csak egy szó marad s kérlek várj.
sok sok éjszakán csak érted sírtam,érted sírtam át mindig vissza térsz hozzám fájó bú elér csak egy gondolat mely megmarad
szívemhez ér. hidd el eldöntöttem már én kibirom amit a sors mér majd rám ,nekem úgy is mindegy már nem félek ezerszer érhet csalódás,
de a szívemben te megmaradsz ha nem is vársz ha nem i
s váááááááááááársz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése