2010. augusztus 27., péntek

Natalie Horler életrajza Én Natalie Horler, 1981 szeptember 23.-án születtem Bonnban, Németországban, és angol vagyok. A szüleim Angliából Németországba költöztek, 2 nővéremmel nőttem fel itt Angliában, ennek ellenére nagyon élvezetes angol gyermekkorom volt. Édesanyám Christie nyelvtanár és édesapám Dave Jazz zenész a WDR Big Band-nél Kölnben. Természetesen örököltem az ő zenei szenvedélyét. Fiatalon gyakran készítettem felvételeket édesapám otthoni stúdiójában, Jazz és Disney dalokból. Mielőtt rátaláltam a zenére nem gondoltam volna sohasem, hogy ilyen sikeres leszek. Már az általános iskolában tudtam, énekesnőnek kell lennem. Az éneklés mellet mindig különböző táncstílusokat tanultam, Stepdancet, Jazzdancet, Hip Hop-ot és Strettdancet és gyakran felléptem tinédzserként színházidarabokon a színpadon. Ezeken az előadásokon sokszor apu volt a zenei igazgató, töbd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése